Proama uzyskała Wyróżnienie specjalne w konkursie Media i Marketing Polska w kategorii Marketer Roku 2013 oraz trzecie miejsce za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej w rankingu TNS Polska – Lampart 2013.
Redakcja Media i Marketing Polska wyróżniła Proama w kategorii Marketer Roku 2013. MMP doceniła tym samym pracę marketingu ubezpieczyciela we wprowadzaniu na rynek nowej marki i promowaniu idei Osobistego Doradcy oraz najwyższej na rynku zniżki – 70% – dla bezszkodowych kierowców.
Natomiast laureaci Lampartów 2013 zostali wyłonieni na podstawie badania przeprowadzonego przez TNS Polska wśród bankowców i ubezpieczycieli. Celem konkursu Lamparty było wyróżnienie tych towarzystw ubezpieczeniowych i banków, które najskuteczniej kreowały swoją markę w poprzednim roku. Dla zapewnienia transparentności przebiegu konkursu, respondenci nie mogli głosować na instytucje, w których byli zatrudnieni. Proama otrzymała trzecie miejsce za udane wejście na trudny rynek oraz rzeczową i spójną komunikację.
- Otrzymane nagrody, jak również pozyskanie zaufania ponad 400 tys. klientów w ciągu 15 miesięcy działalności, to zasługa nie tylko marketingu, ale wszystkich pracowników Proama i silnej współpracy między nami. Tak jak podkreślamy w reklamach – naszą siłą jest zespół – wyjaśnia Łukasz Jadachowski, Dyrektor Marketingu, Proama.
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/proama-jedna-z-najbardziej-podziwianych-marek-ubezpieczeniowych